2005/07/23

Beautiful Freak



於是,心裡的任意門開啟了。

昨晚我反覆聆聽:Beautiful Freak/Eels.

思緒像是沈入一片汪洋大海中,化身成五百年前孤獨的巨鯨,噴水讓我愉悅,休憩讓我自在,水草的氣息讓我精神百倍。

我假想有隻海龜在我身旁,向牠提出疑問,為何牠的命可活得比我族類長跟久?海龜說,你要不要換做我?背個無聊至極厚重的老殼千百年?

喔。是吧,人生有一好沒二好,我聊以自慰的噴水把戲,最愛在彩虹出現的海面炫耀,魔術只在一瞬間,波光粼粼在笨重的轉身間,顯得輕盈。



You're such a beautiful freak.I wish there were more just like you.You're not like all of the others.But that is why I love you.Beautiful freak.That is why I love you.

Beautiful freak.Some people say you have a problem.But that problem lies only with them.Just cause you are not like the others .

1 comment:

Anonymous said...

午雞賀謀冷賀!就讓那任意門任意下企吧!
~~身上背著ㄤㄤㄤㄟ小叮噹os